אודותנו?

אנו קבוצת עורכות דין, נשות תקשורת, חינוך ומקצועות טיפולים מגוונים, נפגעות פדופיליה וגילוי עריות בשנות ילדותנו, יסדנו לראשונה בישראל ארגון סיוע יציג לסיוע עבור הקבוצה הייחודית שלנו, מתוך הבנה שאנחנו פשוט שקופות ואם אנחנו לא נקום סופסוף ונדרוש את המגיע לנו כדי להשתקם, אף אחד אחר לא יעשה את זה במקומנו. רבות מהנפגעות בנות דורנו ילידות שנות ה 50, 60 70, נוטות עדיין לדפוסי ההתנהגות שהיו נפוצים כפי הנראה לפני אלפי שנים-וגם אנחנו עוד שמרנו את הסוד המכאיב עמוק בתוך הבטן, ולא נתנו לאף אחד לדעת על כך, מלבד אולי לפסיכולוגית.
ואולם, הזמנים השתנו, ובכל רחבי העולם מתחילות נפגעות תקיפה מינית עבירות מין גילוי עריות ופדופיליה במשפחה ומחוצה לה-לספר את עדותן מהשואה הפרטית שעברה עליהן.
החלטנו שהגיע העת להרים ראש ולצאת למאבק כדי לסייע  גם כאן בישראל.
"מגע" הינו ראשי התיבות של המילים : מיגור גילוי עריות, ואולם, המונח האמורפי הזה "גילוי עריות" לא מוצא חן בעיננו כלל וכלל. המונח הזה תנכ"י, ובכלל לא ממשיג או מגדיר את העבירה הפלילית שבוצעה בגופנו ובנפשנו .
זוהי הסיבה, שההחלטה הראשונה שלנו כארגון סיוע יציג של נפגעות במשפחה לתת לעצמנו קודם כל שם מדויק בשפה העברית, ובחנו להגדיר את עצמנו כנפגעות פדופיליה במשפחה.
בחירה שפתית זו, מבחינה בינינו לבין קבוצת האם הגדולה של כלל נפגעות /י תקיפה מינית ומאבחנת אותנו כנפגעות מגורם חיצוני עברייני שפגע בנו.
ההמשגה החדשה מכילה בתוכה השוואה נכונה בין נפגעות/י שפגיעתם התרחשה בשנות הילדות ובצורה מתמשכת על ידי אדם זר או בן משפחה ו,אך היא מייחדת אותנו גם בתוך קבוצת הנפגעים בילדות כמי שנפגעו מעבריין (פדופיל) בתוך התא המשפחתי.

מטרת הארגון היציג שלנו

מטרתנו הראשונית היא לממש את זכותנו החוקית להגדרה עצמית נבדלת, ייחודית כקבוצת נפגעות/י עבירה. לפתח ולעודד מחקר מדעי אקדמי על צרכינו הייחודים,
להטמיע בקרב משרדי הממשלה השונים את ההיכרות עם הקבוצה המיוחדת שלנו, קשייה ,צרכיה והדרכים לשיקום ולמיצוי הנאות החיים והפוטנציאל הגלום בנו .
ארגון מגע שם לו למטרה להנגיש את כל ההנחות, ההטבות והאפליה המתקנת המגיעה לכלל אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים-גם לנו .
הצרכים הראשונים והחשובים ביותר שאנו נאבק עליהם הם: דיור בר השגה לנפגעות פדופיליה במשפחה, מימון מלא לרכישת השכלה והשלמתה, מימון מלא לרכישת מקצוע ,הקמת מערך השמה תעסוקתית מותאמת ומיוחדת לצרכינו.
העדפה מתקנת בקבלה למכרזים ולמקומות עבודה
ביטול ההתיישנות על עבירות פדופיליה והשוואת עבירה זו בכל המובנים המשפטים לעבירת הרצח בכוונה תחילה.
מטרה נוספת שלנו היא לגרום למוסד לביטוח לאומי להקים אגף חדש מיוחד שיטפל רק בנו, בדומה לאגף לנפגעי פעולות איבה ולאגף לנפגעי עבודה.
נפעל להשגת מלגות לימודים, מימון להליכים משפטים, ויצירת תו תקן טיפולי איכותני וגבוה שרק גורמי מקצוע /שהתמחו בתחום הייחודי שלנו יוכלו לקבלו.
המטרה המרכזית והחשובה ביותר לדעתנו היא השגת מימון מלא וללא פשרות לטיפולים רפואיים, פסיכולוגים ולליווי מתמשך של אנשי מקצוע בכל תחומי שיקום כישורי החיים.

כיצד להתנדב לארגון?

ניתן לסייע לנו במשימות פשוטות לפי התאמה אישית ויכולת, נא לפנות אלינו ונשמח להציע אפשרויות התנדבות

כיצד אדע אם אני שייך/ת לקבוצה הזאת?

בנים ובנות ומי שבינהם, מבוגרים וצעירים, אשר נוצלו בהיותם ילדים עד גיל 18, לצורך מיני בידי אדם מבוגר יותר, יכולים לראות עצמם כחברים בארגון שלנו. הפגיעה המינית בתקופת הילדות, יכולה להיות קצרה, ארוכה, הפוגע יכול להיות אחד או כמה פוגעים, הפוגע יכול להיות אישה או איש, הפוגע יכול להיות מתוך המשפחה (אבא/אמא/אחות/אח) או מהשבט המשפחתי המורחב (סבא/דוד/בו דוד,גיס), הפוגע יכול לנצל מינית בחן, בחיבה, במתנות, בלי אלימות, או בצורה אלימה ומכאיבה-זה אותו הדבר ואין הבדל בין מי מאיתנו שכילד חשב שזה בסדר ושיתף פעולה. אין זה משנה אם את/אתה נפגעתם כילדים ומרוב בלבול פגעתם גם אתם בילד אחר. המגבלה היחידה שאנו בוחרות שלא לקבל לארגון זה, זה נפגעים אשר פגעו בהיותם בוגרים מעל גיל 18 בילדים אחרים. כאן עובר הגבול הדק בין נפגע/ת שפגע שלא מרצון בהיותו קטין ובין מבוגר בר דעת וחופש בחירה הפוגע בקטין.

יכולות/ים להצטרף אלינו כל מי שמתפקד כרגיל, או לא מתפקדת בכלל,כל מי שרוצה להשאר אנונימית או להרשם בשם גלוי כחבר/ה בקבוצת המייסדות של הארגון.

 

כיצד אוכל לתרום לארגון?

ניתן לתרום בצורה אנונימית או גלויה, בצורת הוראת קבע או הפקדה חד פעמית, ישירות לחשבון הבנק של העמותה: 
ממ"י-מרכז משפטי לילדים ולציין : (עבור ארגון נפגעות/י פדופיליה)
בנק הפועלים סניף 681  לב דיזינגוף, מספר חשבון : 533-988 . 

חשבון העמותה מפוקח בידי משרד רו"ח ומנהל חשבונות, 
כל תרומה מוכרת לצורכי פטור ממס הכנסה.  
לצורך קבלת אישור וקבלה צור קשר

חוג הידידים של פרויקט מ.ג.ע

כל מי שלא נמנה על הקבוצה הנפגעת ורוצה לסייע להיות חלק מהפעילות והתמיכה יכול להירשם לחוג הידידים סתם לצורך ההזדהות עם הקבוצה ומאבקה, או כפעיל.
להרשמה צור קשר
 

מחקרים, מאמרים ומידע כללי

1. דרישה מהממשלה להכיר בנפגעות כקורבנות סחר
2. החיים אחרי המוות-המניפסט הראשון של נפגעות גילוי עריות ותקיפה בילדות
3. שתיקת הרבנים ופוסקי הדור
 
 

כל הזכויות שמורות ©  l לאתר עו"ד רוני אלוני סדובניק