דף הבית >> שירותי המשרד >> עו"ד רוני אלוני סדובניק - תביעות נזק
 
המחקר מראה כי נשים נוטות באופן מובהק שלא לתבוע בבית המשפט את הנזק הכספי שנגרם להן כתוצאה מהתנהגותו של הזולת. רק 1% מכלל התביעות הנזיקיות המוגשות לבתי המשפט שלום ומחוזי בישראל הן של נשים, 35% של גברים וכל השאר הן תביעות שמגישים תאגידים.
 
כידוע, נשים נוכחות במרחב הציבורי והתעסוקתי בדיוק כמו גברים, לכן סביר להניח כי אחוז הנשים שזכאיות לפיצוי בגין נזק שנגרם להן, דומה לאחוז הגברים שניזוקו . מדוע אם כך נשים מוותרות מראש על פיצוי כספי משמעותי שעצם השגתו בהליך משפטי יכול לתת להן בו זמנית גם חוויה מתקנת החשובה לביטחון העצמי ולהעצמה אישית וגם סכום כספי שיכול לאפשר לאישה ממוצעת להבטיח את עתידה הכלכלי-מטרה חשובה ביותר, במיוחד עבור נפגעות עבירה שעתידן הכלכלי לוט בערפל.
 
הימנעותן של נשים מהליך משפטי נזיקי כזה, יכול לנבוע מסיבות אחדות: נשים בדרך כלל לא מאמינות במערכת המשפט הבנויה ומתנהלת בצורה פטריאכלית גברית,  מערכת קרה, מנוכרת וחסרת גמישות אשר אין בה מקום לרגשות, לאינטימיות ולאינטואיציות- מאפיינים מערכתיים שנשים פשוט לא אוהבות ומתרחקות מהם.
 
נשים לא רוצות להיכנס לפעולה שנמשכת שנים רבות ומעדיפות לשכוח את העניין ולהמשיך קדימה, נשים אינן "מלחמתיות" ולכן נמנעות מאקט משפטי המתפרש בעינן בפתיחה ב"מלחמה", והחשוב מכל, נשים לא נכנסות לתהליך שאינן יודעות מראש כמה יעלה להן מבחינה כספית לנהל אותו , הן מאד מתוכננות מבחינה כלכלית ולכן חוסר הבהירות של עלות ההליך גורם להן לוותר על זכויותיהן.
 
משרד עורכות הדין שלנו, בנה עבורך הלקוחה, מסלול טיפול משפטי בתביעה נזיקית המותאם בדיוק לנטרל את החששות הכבדים והמוצדקים הללו, אך מבלי לוותר על החירות שלך לתבוע את נזקיך.
 
יחד איתנו את תביני, שכסף איננה מילה גסה, ופיצוי כספי הוא אקט שיכול לתת תחושת מרפא נהדרת לכאב שנגרם לגוף ולנשמתך, כסף יכול לצייר עבורך עתיד של החלמה מהטראומה וכל זאת  מבלי לפגוע כלל בכבודך כאדם וכאישה.


 
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




[תקנון[למעלה] {מאמרים}
לייבסיטי - בניית אתרים